torsdag 18 april 2013

Positivitet

Hejsan Hoppsan Alla Positiva Människor Som Tittat In! 
I väntan på mitt inlägg (jag vet att de är väldigt eftertraktade) kommer här en litet förrätt, en retsticka på vad som komma skall. Jag menar jag måste ju uppdatera ofta så alla mina hundratusentals läsare inte tröttnar...

Här är en fin bild på ett tomt glas. 
Jag Lovisa och Kamilla var och åt på en restaurang som heter Purple, den va as cool och super god mat!  Dessutom var vi väldigt fascinerade över att Kamilla kunde dricka upp sitt vatten innan dom hann fylla på, första gången det hänt här, man sitter alltid med ett överfullt glas. 
Detta var en ljuv känsla av frihet och miljötänkande!

En vacker dag uppskattar man de tomma glasen på bordet..

(va är det för fel på det här glaset??? DET ÄR JU TOMT!! det hade jag skrivit om det skulle varit alkohol i..)

SKÅL!

2 kommentarer:

  1. Så kul att du skriver lite. Men? Vi vill höra och se mera av dina dagar over there. Kram

    SvaraRadera
  2. Wopp wopp, good ur back:) more MÅÅÅÅÅÅR pics;)))) Pusss

    SvaraRadera